Klacht
Ondanks onze inzet, kan het zijn dat u niet tevreden bent over de zorg- of dienstverlening van A.D.O. Zorg. U kunt uw klacht schriftelijk indienen via ons klachtenformulier. Komt u er met A.D.O. Zorg niet uit, dan kunt u zich richten tot de onafhankelijke Klachtencommissie van BTN. Klik hier voor meer informatie over onze werkwijze. Indien uw klacht niet privacygevoelig is en het mag door derde medewerkers gezien worden, dan kunt u het contactformulier hieronder invullen. Er wordt dan contact met u opgenomen om de procedure uit te leggen. Voor informatie over onze klachtenprocedure kunt u ook telefonisch contact opnemen met onze klachtenfunctionaris: 010-4765427.
Suggestie
Heeft u een suggestie waardoor wij ons werk kunnen verbeteren? Vult u dan het onderstaand suggestieformulier in.
Compliment
Wilt u uw compliment richting A.D.O. Zorg en haar medewerkers kenbaar maken? Vult u dan het onderstaand complimentenformulier in.